Pages

2018. január 11.

Angol nyelvű spanking könyvek




Az utóbbi időben ismét érdekes spanking könyveket találtam – angol nyelven –, egy részét már fel is másoltam a könyvtáramba.

Az eddigiekhez képest van pár újdonság 😀

Az egyik, hogy nyitottam egy „Magazines” mappát, ahová az online, vagy digitalizált spanking újságokat gyűjtögetem. Indulásként ezeket másoltam fel:
Over His Knee - 3 szám
Strictly Speaking Spanking - 22 szám
The Spanking Digest - 22 szám
Woman to Woman Spanking! - 41 szám

A másik, hogy az eltévelyedett sub lányokra tekintettel másoltam fel olyan könyveket, amelyekben lányok fenekelnek pasikat 😀 Jelenleg még csak olyan könyvek vannak fent, amelyekben vegyes sztorik vannak, de tervezek egy kimondottan F/M mappát (vagyis ahol csak olyan könyvek lesznek, amelyben a pasik kapnak ki).

És elkezdek könyveket ajánlani (angol nyelvű könyveket) – nem tudom, hogy mennyire lesz rendszeres 😀

Amit éppen most olvasok (még nem fejeztem be), az Alice Sharpe könyve, The Girl in the Striped Pyjamas. (Fent van a könyvtárban, akit érdekel, elolvashatja – ha még nincs jogosultságod, akkor írj.) A címe egy kicsit megtévesztő, mivel nem egy domestic történet, hanem sokkal inkább egy eléggé kemény judicial.

A történet egy eléggé alap fantázia: a lány elkövet valamit, és börtön helyett egy nevelő intézetbe küldik, egy iskolába. Nekem is az egyik kedvenc fantáziám – bár még nem írtam meg 😀 Általában az intézetben engedélyezett a testi fenyítés, de cserébe lazább a fegyelem, stb. Az én fantáziámban a nevelő intézet valóban „nevel”, vagyis pl. a lányok csak olyan dolog miatt büntit, amit elkövettek és nincs semmilyen erőszak.

Ez a könyv azonban más 😀 A lányokat meg akarják törni, a lényeg a feltétel nélküli engedelmesség, a domináns személyek nem igazán tartják be a saját szabályaikat sem, megalázni és büntetni az elítélteket.

Igen,  elsőre nekem se jön be ez 😀 De a legtöbb szcenárió elég jól fel van vezetve és meg van írva. Vagyis a lány általában nem kap túlságosan durva büntetést, és inkább a helyzet megalázó része van kiemelve (28 évesen iskolás lány küldi a sarokba és ad parancsokat neki, és engedelmeskednie kell). Persze vannak olyan részek, amelyek az én határaimat is feszegették – de szerintem érdemes elolvasni 😀 Főleg aki kedveli azt, amikor lányok fenekelnek lányokat (bár van benne olyan rész is, ahol pasi fenekel), és akinek bejön az, ha fiatalabbak dominálnak idősebbeket (bár a 28 év azért nem túl idős 😀 ).

Még nem értem a végére, nem tudom, hogy a vége mi lesz, de a fentiek függvényében ajánlom elolvasásra.

2 megjegyzés:

  1. Ha érdekel, itt a klasszikus havi lapok közül sokat megtalálsz:
    http://spanking-board.com/index.php?topic=111.msg255386#msg255386

    VálaszTörlés